Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats_1094.pdf | 1202 Kb | |
Taules estadístiques_1094.pdf | 7024 Kb | |
Fitxa tècnica_1094.pdf | 292 Kb | |
Qüestionari_1094.pdf | 288 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
06-05-2024
Resum
El telèfon 012 ofereix atenció i informació general dels serveis i tràmits de la Generalitat de Catalunya i suport en la tramitació digital. L'enquesta té com a finalitat avaluar la prestació i qualitat del servei d'atenció del 012.
Objectius
Avaluar la prestació i qualitat del servei d'atenció del 012.
Classificadors
Finalitat
Observacions
Informat el promotor al camp de l'executor per a que es vegi correctament al web. L'executor ha de ser Opinòmetre
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)