Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Enquesta de satisfacció dels usuaris 012. 2023 - REO 1094

Document Format Grandària
Informe de resultats_1094.pdf PDF 1202 Kb
Taules estadístiques_1094.pdf PDF 7024 Kb
Fitxa tècnica_1094.pdf PDF 292 Kb
Qüestionari_1094.pdf PDF 288 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General de Serveis Digitals i Experiència

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General de Serveis Digitals i Experiència

Data alta al Registre
06-05-2024

Resum
El telèfon 012 ofereix atenció i informació general dels serveis i tràmits de la Generalitat de Catalunya i suport en la tramitació digital. L'enquesta té com a finalitat avaluar la prestació i qualitat del servei d'atenció del 012.

Objectius
Avaluar la prestació i qualitat del servei d'atenció del 012.

Classificadors

Finalitat

  • avaluació de serveis

Observacions
Informat el promotor al camp de l'executor per a que es vegi correctament al web. L'executor ha de ser Opinòmetre

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74