Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Les interrupcions publicitàries a les pel·licules. Adequació a l'article 13 de la Llei 25/1994. Juliol 1998 - REO 91

Document Format Grandària
Informe de resultats-91.pdf PDF 4019 Kb
Informe de resultats_annex-91.pdf PDF 6526 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Data alta al Registre
01-07-1998

Resum
Valors i contravalors presents a la programació televisiva

Motivació
L'objectiu és estudiar el compliment de l'art. 13 de la L25/94 que regula els talls publicitaris permesos durant les emissions televisives segons la tipologia d'aquestes.

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat
  • MITJANS DE COMUNICACIÓ

Finalitat

  • altres rellevants per l'acció de govern

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: 1 volum de 61 pàgines que inclou 4 annexes

Observacions
Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 6/98

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74