Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-91.pdf | 4019 Kb | |
Informe de resultats_annex-91.pdf | 6526 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-07-1998
Resum
Valors i contravalors presents a la programació televisiva
Motivació
L'objectiu és estudiar el compliment de l'art. 13 de la L25/94 que regula els talls publicitaris permesos durant les emissions televisives segons la tipologia d'aquestes.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 volum de 61 pàgines que inclou 4 annexes
Observacions
Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 6/98
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)