Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-89.pdf | 2722 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-04-1998
Resum
L'estudi ha fet un assaig de classificació de les diferents formes publicitàries que hauria de ser contrastat amb un estudi més aprofundit de la publicitat a la radiodifusió. La majoria de les emissores fan servir elements de separació formal entre publicitat i programació. Les formes publicitàries participades no contribueixen mai a una clara identificació de la publicitat. El bartering hauria de rebre un tractament específic. L'agrupació de la publicitat en blocs és un element que afavoreix la seva identificació.
Motivació
Aquest estudi respon al manament del Dictamen 7/97 del Ple del Consell de l'Audiovisual de Catalunya de 6 d'octubre de 1997 per a "ampliar la informació sobre els diversos anuncis [...] als efectes d'elaborar un dictamen recomenant fórmules publicitàries que siguin més d'acord amb la LGP".
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 volum de 76 pàgines inclosos dos annexes
Observacions
S'adjunten dos annexos: Transcripció de programes publicitaris i Fitxes de les emissores. Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 3/98
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)