Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-87.pdf | 4738 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-04-1998
Resum
L'estudi ofereix diverses conclusions sobre les temàtiques següents: metodologia de l'estudi, publicitat quantificada en la mostra, publicitat adreçada als menors, l'assignació de rols en funció del gènere, presència d'elements de violència i agressivitat i sobre l'abús de la credulitat del menor. S'inclouen un reguitzell de recomanacions per publicites i fabricants, a televisions i a presentadors de clubs.
Motivació
Estudiar la publicitat de joguines per a infants i adolescents que han emès les set cadenes d'àmbit nacional i estatal i el respecte a la legalitat en matèria de publicitat.
Classificadors
Descriptor
Cicle vital
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 volum de 90 pàgines
Observacions
Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 1/98
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)