Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

La publicitat de joguines adreçada als infants durant la campanya de Nadal de 1997-98. Abril 1998 - REO 87

Document Format Grandària
Informe de resultats-87.pdf PDF 4738 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)

Data alta al Registre
01-04-1998

Resum
L'estudi ofereix diverses conclusions sobre les temàtiques següents: metodologia de l'estudi, publicitat quantificada en la mostra, publicitat adreçada als menors, l'assignació de rols en funció del gènere, presència d'elements de violència i agressivitat i sobre l'abús de la credulitat del menor. S'inclouen un reguitzell de recomanacions per publicites i fabricants, a televisions i a presentadors de clubs.

Motivació
Estudiar la publicitat de joguines per a infants i adolescents que han emès les set cadenes d'àmbit nacional i estatal i el respecte a la legalitat en matèria de publicitat.

Classificadors

Descriptor

  • COMERÇ (economia)
  • CONSUM inclou publicitat
  • Nadal

Cicle vital

  • infants (nens, nenes)

Finalitat

  • altres rellevants per l'acció de govern

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: 1 volum de 90 pàgines

Observacions
Segons la referència del propi Consell de l'Audiovisual de Catalunya l'estudi té el número 1/98

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74