Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats_1037.pdf | 1517 Kb | |
Fitxa tècnica_1037.pdf | 341 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
28-11-2022
Resum
Mesurar el coneixement de la campanya "La ruta más segura", el grau de penetració en la societat i comprendre, entre d'altres factors, el per què dels resultats, és a dir, entendre els elements més rellevants que influeixen en el record i comprensió de la comunicació i saber les modificacions i aprenentatges a tenir en compte en futures campanyes
Objectius
Avaluar l'impacte i l'acceptació de la campanya de conscienciació viària difosa que té per objectiu reduir la sinistralitat viària del col·lectiu de conductors i conductores de motos.
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Ideria Insights
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)