Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-396.pdf | 2864 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
07-09-2007
Resum
Identificació dels trets polítics que caracteritzen les audiències de cada cadena de televisió, emissora de ràdio i diari mitjançant l'elaboració de perfils tenint en compte un seguit de variables sociodemogràfiques, d'actituds, valors polítics bàsics i factors de comportament electoral.
Motivació
- Conèixer a través de quins mitjans s'informen de política els ciutadans de Catalunya.
Objectius
- Analitzar el perfil sociodemogràfic i polític de l'audiència dels informatius televisius, radiofònics i de la premsa escrita. Es pretén identificar els trets sociològics i les actituds i orientacions polítiques que caracteritzen les audiències de cada cadena de televisió, emissora de ràdio i diari.
- Conèixer el consum d'informatius televisius, radiofònics i de premsa que fan els votants de cadascun dels partits catalans.
- Explorar els hàbits mediàtics que tenen els votants fidels dels diversos partits per contrastar-los amb els que ja no tornarien a votar les mateixes opcions polítiques.
- Analitzar el consum d'informatius dels enquestats segons el seu nivell de proximitat als partits. Així es pot establir el perfil del nucli més proper al partit i posar-lo en relació amb el de l'anella de ciutadans simplement propers.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Periodicitat
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)