Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Estudi de percepció, experiència i satisfacció dels usuaris del servei d'atenció telefònica 061 - Salut respon durant l'any 2021 - REO 1025

Document Format Grandària
Informe de resultats_1025.pdf PDF 880 Kb
Microdades anonimitzades 1025.sav SAV 271 Kb
Fitxa tècnica_1025.pdf PDF 295 Kb
Qüestionari_1025.pdf PDF 353 Kb

Organisme promotor

  • Departament de Salut (SLT) - Servei Català de la Salut (CatSalut)

Organisme executor

  • Departament de Salut (SLT) - Servei Català de la Salut (CatSalut)

Data alta al Registre
23-05-2022

Resum
Mesura del grau de satisfacció dels usuaris del 061 - Salut Respon, concretament dels usuaris dels serveis d'assistència sanitària telefònica.

Objectius
Obtenir una mesura del grau de satisfacció dels usuaris del 061 - Salut Respon, concretament dels usuaris dels serveis d'assistència sanitària telefònica.

Classificadors

Descriptor

  • SALUT

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya
Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74