Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Avaluació del grau de satisfacció de les persones usuàries del telèfon 012, any 2020 - REO 991

Document Format Grandària
Taules estadístiques -991.pdf PDF 586 Kb
Informe de resultats -991.pdf PDF 921 Kb
Fitxa tecnica -991.pdf PDF 393 Kb
Qüestionari -991.pdf PDF 380 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda (VEH) - Direcció General d'Atenció Ciutadana

Organisme executor

  • Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda (VEH) - Direcció General d'Atenció Ciutadana

Data alta al Registre
22-01-2021

Resum
Avaluació del grau de satisfacció de les persones usuàries del telèfon 012, atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i analitzar l'evolució dels resultats en relació a consultes anteriors.

Objectius
Avaluar el grau de satisfacció de les persones usuàries del telèfon 012, atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i analitzar l'evolució dels resultats en relació a consultes anteriors.

Classificadors

Descriptor

  • SECTOR PÚBLIC

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Centre d'Estudis d'Opinió (CEO)

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74