Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules estadístiques -991.pdf | 586 Kb | |
Informe de resultats -991.pdf | 921 Kb | |
Fitxa tecnica -991.pdf | 393 Kb | |
Qüestionari -991.pdf | 380 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
22-01-2021
Resum
Avaluació del grau de satisfacció de les persones usuàries del telèfon 012, atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i analitzar l'evolució dels resultats en relació a consultes anteriors.
Objectius
Avaluar el grau de satisfacció de les persones usuàries del telèfon 012, atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i analitzar l'evolució dels resultats en relació a consultes anteriors.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Centre d'Estudis d'Opinió (CEO)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)