Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules estadístiques -989.pdf | 802 Kb | |
Informe de resultats -989.pdf | 528 Kb | |
Microdades anonimitzades REO -989.csv | XLS | 136 Kb |
Microdades anonimitzades REO -989.sav | SAVEME | 77 Kb |
Fitxa tècnica -989.pdf | 374 Kb | |
Qüestionari -989.pdf | 332 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
11-01-2021
Resum
Avaluar el grau de satisfacció de les persones ateses pel Servei, així com possibles elements de millora considera fonamental la realització d’una enquesta que ha de permetre millorar l’eficiència<br/>del Servei i contribuir a millorar la capacitat del programa per reduir les famílies que perden la tinença del seu habitatge<br/>principal i són en risc d’exclusió residencial.
Objectius
Avaluar el grau de satisfacció de les persones ateses pel Servei, així com possibles elements de millora considera fonamental la realització d'una enquesta que ha de permetre millorar l'eficiència
del Servei i contribuir a millorar la capacitat del programa per reduir les famílies que perden la tinença del seu habitatge
principal i són en risc d'exclusió residencial.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Centre d'Estudis d'Opinió (CEO)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)