Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-392.pdf | 1420 Kb | |
Fitxa Tècnica -392.pdf | 19 Kb | |
Qüestionari a-392.pdf | 89 Kb | |
Qüestionari b-392.pdf | 90 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
03-08-2007
Resum
Anàlisi de l'índex de satisfacció del client (en relació amb la qualitat del servei). Determina els nivells d'importància dels aspectes del viatge, les millores que se suggereixen espontàniament i els nivells de satifacció de l'usuari.
Objectius
- Indicador de qualitat del servei.
- Conèixer la satisfacció i la importància dels aspectes del servei.
- Punts d'actuació.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Periodicitat
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Opinòmetre SL
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)