Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats -968.pdf | 735 Kb | |
Fitxa tècnica -968.pdf | 243 Kb | |
Qüestionari -968.pdf | 217 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
03-06-2020
Resum
Mesura del grau de percepció, experiència i satisfacció de les usuàries del CatSalut, concretament de les usuàries del serveis sanitaris del servei d'atenció sociosanitària, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats mostrals (proveïdors i regions sanitàries). També ha de permetre, sempre que sigui possible, comparar els resultats obtinguts amb els de les edicions realitzades al 2016, 2013 i 2010.
Objectius
La finalitat del projecte és obtenir una mesura del grau de percepció, experiència i satisfacció de les usuàries del CatSalut, concretament de les usuàries del serveis sanitaris del servei d'atenció sociosanitària, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats mostrals (proveïdors i regions sanitàries). També ha de permetre, sempre que sigui possible, comparar els resultats obtinguts amb els de les edicions realitzades al 2016, 2013 i 2010.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)