Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats_Collblanc -963.pdf | 663 Kb | |
Informe de resultats_Padilla -963.pdf | 728 Kb | |
Fitxa tècnica -963.pdf | 174 Kb | |
Qüestionari -963.pdf | 299 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
22-04-2020
Resum
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions.
Objectius
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions.
Incorporar l'opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant les enquestes d'opinió.
Identificar accions de millora derivades de l'opinió del client extern.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)