Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Enquesta sobre serveis de telefonia i telecomunicacions. PULSIMETRE. Gener 2000 - REO 72

Document Format Grandària
Informe de resultats-72.pdf PDF 1196 Kb
Fitxa Tècnica-72.pdf PDF 53 Kb
Qüestionari-72.pdf PDF 45 Kb

Organisme promotor

  • Departament d'Indústria, Comerç i Turisme - Institut Català del Consum

Organisme executor

  • Departament d'Indústria, Comerç i Turisme - Institut Català del Consum

Data alta al Registre
01-01-2000

Resum
Els consumidors i consumidores consideren positiva la competència en l'oferta de servei de telefonia, altes les tarifes i utilitzen poc Internet i el correu electrònic.

Motivació
Saber quina opinió tenen els usuaris (consumidors) de les companyies telefòniques

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat
  • telecomunicacions

Finalitat

  • altres rellevants per l'acció de govern

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: Dossier de 21 pàgines

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74