Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats_ H Plató - 2018 -930.pdf | 481 Kb | |
Informe de resultats_ H. Dos de Maig - 2018 -930.pdf | 490 Kb | |
Informe de resultats_ Hospital Sant Joan Despí Moisès Broggi - 2018 -930.pdf | 493 Kb | |
Informe de resultats_Hospital General de l'Hospitalet - 2018 -930.pdf | 490 Kb | |
Fitxa tècnica -930.pdf | 196 Kb | |
Qüestionari -930.pdf | 287 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
27-05-2019
Resum
La finalitat del projecte és obtenir una mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció a la salut mental ambulatòria, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores.
Objectius
La finalitat del projecte és obtenir una mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció a la salut mental ambulatòria, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)