Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats ABS Collblanc 2017 -928.pdf | 374 Kb | |
Informe de resultats_ ABS Gaudí 2017 -928.pdf | 373 Kb | |
Informe de resultats_ ABS Sagrada Família 2018 -928.pdf | 372 Kb | |
Informe de resultats_ ABS Torrassa 2017 -928.pdf | 374 Kb | |
Fitxa tècnica -928.pdf | 196 Kb | |
Qüestionari -928.pdf | 278 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
27-05-2019
Resum
La finalitat del projecte és obtenir una mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció primària, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores.
Objectius
La finalitat del projecte és obtenir una mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció primària, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)