Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats -924.pdf | 3866 Kb | |
Microdades anonimitzades -924.xls | XLS | 11318 Kb |
Fitxa tècnica -924.pdf | 193 Kb | |
Qüestionari -924.pdf | 405 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
27-05-2019
Resum
Mesura del grau de satisfacció<br/>dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de<br/>la línia d'atenció primària, amb la intenció de poder fer comparació entre<br/>unitats proveïdores (ABS), regions sanitàries, i el conjunt de Catalunya.
Objectius
Mesura del grau de satisfacció
dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de
la línia d'atenció primària, amb la intenció de poder fer comparació entre
unitats proveïdores (ABS), regions sanitàries, i el conjunt de Catalunya.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)