Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats -925.pdf | 2985 Kb | |
Microdades anonimitzades -925.xls | XLS | 2379 Kb |
Fitxa tècnica -925.pdf | 196 Kb | |
Qüestionari -925.pdf | 267 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
27-05-2019
Resum
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció a la salut mental ambulatòria, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores (centres de salut mental), regions sanitàries i el conjunt de Catalunya.
Objectius
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció a la salut mental ambulatòria, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores (centres de salut mental), regions sanitàries i el conjunt de Catalunya.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)