Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats -923.pdf | 1526 Kb | |
Microdades anonimitzades -923.xls | XLS | 1796 Kb |
Fitxa tècnica -923.pdf | 208 Kb | |
Qüestionari -923.pdf | 271 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
27-05-2019
Resum
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d’atenció hospitalària, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores (Hospitals), regions sanitàries, i el conjunt de Catalunya.
Objectius
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d’atenció hospitalària, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores (Hospitals), regions sanitàries, i el conjunt de Catalunya.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)