Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats_presentació-379.pdf | 5215 Kb | |
Informe de resultats-379.pdf | 1446 Kb | |
Fitxa Tècnica -379.pdf | 42 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
02-05-2007
Resum
Estudi dels comportaments lingüístics generals dels consumidors en relació amb el procés de compra o la contractació de serveis.
Objectius
- Coneixement dels comportaments lingüístics generals dels consumidors en el procés de compra o la contractació de serveis.
- El paper de la llengua catalana entre els consumidors catalans, especialment referit a l'etiquetatge, l'oferta de serveis, la publicitat i l'atenció al client.
- Mesura de la importància de l'etiquetatge a l'hora de comprar un producte i de la llengua o llengües utilitzades en l¿etiquetatge.
- Definir qualitativament les característiques dels diversos perfils de consumidors envers la utilització del català
- Testar etiquetes i altres productes de consum: DVD, llibres, mòbils, etc.
Classificadors
Descriptor
Cicle vital
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Time Consultants
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)