Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules estadístiques -902.pdf | 1489 Kb | |
Microdades anonimitzades -902 .SAV | SAVEME | 384 Kb |
Fitxa tècnica -902.pdf | 217 Kb | |
Qüestionari -902.pdf | 341 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
30-07-2018
Resum
Avaluació del grau de satisfacció de les persones usuàries del telèfon 012, d'atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i anàlisi de l'evolució dels resultats en relació a consultes anteriors.
Objectius
Avaluar el grau de satisfacció de les persones usuàries del telèfon 012, d'atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i analitzar l'evolució dels resultats en relació a consultes anteriors.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut DYM SA
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)