Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe_de_resultats_-881.pdf | 799 Kb | |
Taules_estadístiques_-881.pdf | 912 Kb | |
Fitxa_tècnica_-881.pdf | 311 Kb | |
Questionari_-881.pdf | 366 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
17-04-2018
Resum
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions.
Objectius
- Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions.
- Incorporar l’opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant l’enquesta d’opinió.
- Identificar accions de millora derivades de l’opinió del client extern.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)