Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules_estadístiques_Collblanc_-880.pdf | 146 Kb | |
Taules_estadístiques_Padilla_-880.pdf | 188 Kb | |
Fitxa_tècnica_-880.pdf | 321 Kb | |
Qüestionari_-880.pdf | 362 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
17-04-2018
Resum
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs que participen en les diferents activitats de lleure que s'organitzen a les residències del CSI
Objectius
- Estimar el grau de satisfacció dels clients externs que participen en les diferents activitats de lleure que s'organitzen a les residències del CSI
- Incorporar l'opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant les enquestes d'opinió.
- Identificar accions de millora derivades de l'opinió del client extern.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)