Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe_de_resultats_Collblanc_Companys_Socials_-871.pdf | 7905 Kb | |
Informe_de_resultats_Padilla_-871.pdf | 7843 Kb | |
Fitxa_tècnica_-871.pdf | 308 Kb | |
Qüestionari_-871.pdf | 358 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
08-02-2018
Resum
Satisfacció dels usuaris de centre de dia del Consorci Sanitari Integral (CSI).
Objectius
- Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions.
- Incorporar l’opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant les enquestes d’opinió.
- Identificar accions de millora derivades de l’opinió del client extern.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)