Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-64.pdf | 76 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-05-1999
Resum
Entendre les possibilitats que ofereix el nou canal de relacions amb els clients. Crear nous productes i millorar els actuals. i els processos interns de les organitzacions. Analitzar el nou marc global i construir un marc que faciliti el canvi.
Motivació
Amb l'aparició del comerç electrònic les tecnologies de la informació experimentan una evolució que repercuteix particularment en el món empresarial.
Objectius
Entendre les possibilitats que ofereix el nou canal de relacions amb els clients. Crear nous productes i millorar els actuals. i els processos interns de les organitzacions. Analitzar el nou marc global i construir un marc que faciliti el canvi.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: Llibre de 80 pàgines
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Andersen Consulting - Grup de Comerç Electrònic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)