Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules estadístiques_verticals-373.pdf | 425 Kb | |
Taules estadísstiques_horitzontals-373.pdf | 426 Kb | |
Taules estadístiques_absoluts-373.pdf | 396 Kb | |
Fitxa tècnica-373.pdf | 31 Kb | |
Qüestionari -373.pdf | 191 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
19-02-2007
Resum
Determinació de la satisfacció de la ciutadania amb el servei telefònic 012 per tal d'iniciar accions correctores si fossin necessàries i a la vegada plantejar accions de millora contínua envers els resultats obtinguts.
Objectius
El fet que la prestació del servei telefònic del 012 estigui certificat segons la ISO 9001:2000 comporta la necessitat d'avaluar la prestació del servei telefònic i la satisfacció de la ciutadania per tal d'iniciar accions correctores, cas que es detectin serveis no conformes i a la vegada plantejar accions de millora contínua envers els resultats obtinguts.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Periodicitat
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)