Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe_de_resultats_HDM_-_854.pdf | 685 Kb | |
Informe_de_resultats_HTRANS_-_854.pdf | 672 Kb | |
Fitxa_tècnica_-_854.pdf | 238 Kb | |
Qüestionari_-_854.pdf | 293 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
25-05-2017
Resum
L'atenció de qualitat no només exigeix la competència dels professionals i les organitzacions, la qualitat tècnica dels procediments emprats o l'adequació i efectivitat diagnòstica i terapèutica.
Motivació
L'atenció de qualitat no només exigeix la competència dels professionals i les organitzacions, la qualitat tècnica dels procediments emprats o l'adequació i efectivitat diagnòstica i terapèutica.
Objectius
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions. Identificar accions de millora derivades de l'opinió del client extern.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)