Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Enquesta de satisfacció del client extern atès a la Unitat de d'Hospitalització a Domicili (HADO) dels hospitals d'aguts del Consorci Sanitari Integral (CSI): Hospital Transversal (HTRANS) i Hospital Dos de Maig (HDM) - REO 854

Organisme promotor

  • Àrea tècnica de comunicació i atenció ciutadana - Consorci Sanitari Integral (CSI)

Organisme executor

  • Àrea tècnica de comunicació i atenció ciutadana - Consorci Sanitari Integral (CSI)

Data alta al Registre
25-05-2017

Resum
L'atenció de qualitat no només exigeix la competència dels professionals i les organitzacions, la qualitat tècnica dels procediments emprats o l'adequació i efectivitat diagnòstica i terapèutica.

Motivació
L'atenció de qualitat no només exigeix la competència dels professionals i les organitzacions, la qualitat tècnica dels procediments emprats o l'adequació i efectivitat diagnòstica i terapèutica.

Objectius
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions. Identificar accions de millora derivades de l'opinió del client extern.

Classificadors

Descriptor

  • SALUT

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya
Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74