Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe_de_resultats_Línies_metropolitanes_-_851.pdf | 8911 Kb | |
Taules_estadístiques_Línies_metropolitanes_-_851.pdf | 2575 Kb | |
Taules_estadístiques_Lleida_La_Pobla_-_851.pdf | 690 Kb | |
Informe_de_resultats_Lleida_La_Pobla_-_851.pdf | 3437 Kb | |
Fitxa_tècnica_-_851.pdf | 225 Kb | |
Qüestionari_Línies metropolitanes - 851.pdf | 277 Kb | |
Qüestionari_Lleida_La_Pobla_-_851.pdf | 96 Kb |
Organisme promotor
Data alta al Registre
05-04-2017
Resum
Indicador de la qualitat del servei. Conèixer la satisfacció i la importància dels aspectes del servei. Punts d'actuació
Motivació
Indicador de la qualitat del servei. Conèixer la satisfacció i la importància dels aspectes del mateix
Objectius
Indicador de la qualitat del servei. Conèixer la satisfacció i la importància dels aspectes del servei. Punts d'actuació
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Indicador de la qualitat del servei. Conèixer la satisfacció i la importància dels aspectes del servei. Punts d'actuació
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)