Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Enquesta de satisfacció del client extern atès a les residències de gent gran del Consorci Sanitari Integral (CSI): Satisfacció dels familiars dels usuaris de la Residència - REO 848

Organisme promotor

  • Departament de Salut (SLT) - Consorci Sanitari Integral (CSI)

Organisme executor

  • Departament de Salut (SLT) - Consorci Sanitari Integral (CSI)

Data alta al Registre
13-02-2017

Resum
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions. Incorporar l'opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant les enquestes d'opinió. Identificar accions de millora derivades de l'opinió del client extern.

Motivació
L'atenció de qualitat no només exigeix la competència dels professionals i les organitzacions, la qualitat tècnica dels procediments emprats o l'adequació i efectivitat diagnòstica i terapèutica. És necessària també la satisfacció del client, que no sempre està relacionada amb la qualitat tècnica, i que es produeix a partir de l'experiència viscuda en rebre el servei. Aquesta dimensió que tradueix la satisfacció de l'usuari és la que anomenem qualitat percebuda. Donat que el grau de satisfacció es troba determinat pel judici personal fruit d'una experiència individual i ve conformat per les expectatives prèvies sobre el servei, considerem que la nostra font d'informació rellevant és l'usuari del servei, per tan la seva opinió ha de ser coneguda i incorporada a la planificació estratègica com una font imprescindible en la mateixa. L'enquesta de satisfacció dels familiars dels usuaris de Residència ha estat dissenyada per un grup de professionals format pels Responsables de les residències del CSI i personal de la Unitat d'Atenció al Ciutadà, amb l'objectiu de conèixer la seva satisfacció amb el servei i establir un estàndard d'excel·lència per identificar les àrees de millores.

Objectius
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions. Incorporar l'opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant les enquestes d'opinió. Identificar accions de millora derivades de l'opinió del client extern.

Classificadors

Descriptor

  • SALUT

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya
Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74