Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Microdades anonimitzades -843.sav | SAV | 683 Kb |
Informe_de_resultats_-_843.pdf | 1002 Kb | |
Fitxa_tècnica_-_843.pdf | 228 Kb | |
Qüestionari_-_843.pdf | 110 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
10-02-2017
Resum
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció hospitalària urgent, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats mostrals (centres proveïdors, regions sanitàries) i el conjunt de Catalunya. També ha de permetre, quan sigui possible, comparar els resultats obtinguts amb els de les edicions realitzades l'any 2013 i 2011.
Objectius
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció hospitalària urgent, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats mostrals (centres proveïdors, regions sanitàries) i el conjunt de Catalunya. També ha de permetre, quan sigui possible, comparar els resultats obtinguts amb els de les edicions realitzades l'any 2013 i 2011.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)