Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Microdades anonimitzades -841.sav | SAV | 177 Kb |
Informe_de_resultats_-_841.pdf | 3008 Kb | |
Fitxa_tècnica_-841.pdf | 230 Kb | |
Qüestionari_-_841.pdf | 107 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
10-02-2017
Resum
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis d'atenció sociosanitària amb internament, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats mostrals (proveïdors, regions sanitàries) També ha de permetre, quan sigui possible, comparar els resultats obtinguts amb els de les edicions realitzades al 2013 i al 2010.
Motivació
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis d'atenció sociosanitària amb internament.
Objectius
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis d'atenció sociosanitària amb internament, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats mostrals (proveïdors, regions sanitàries) També ha de permetre, quan sigui possible, comparar els resultats obtinguts amb els de les edicions realitzades al 2013 i al 2010.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)