Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats 834.pdf | 385 Kb | |
Fitxa_tècnica_def 834.pdf | 86 Kb | |
Qüestionari_def 834.pdf | 74 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
03-11-2016
Resum
L'atenció de qualitat no només exigeix la competència dels professionals i les organitzacions, la qualitat tècnica dels procediments emprats o l'adequació i efectivitat diagnòstica i terapèutica.
Motivació
L'atenció de qualitat no només exigeix la competència dels professionals i les organitzacions, la qualitat tècnica dels procediments emprats o l'adequació i efectivitat diagnòstica i terapèutica.
Objectius
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions. Incorporar l'opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant l'enquesta d'opinió. Identificar accions de millora derivades de l'opinió del client extern.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Estimar el grau de satisfacció dels clients externs en les seves diferents dimensions. Incorporar l'opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant l'enquesta d'opinió. Identificar accions de millora derivades de l'opinió del client extern
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)