Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats.pdf | 2454 Kb | |
Microdades anonimitzades -830.sav | SAV | 424 Kb |
Fitxa tècnica_def.pdf | 448 Kb | |
Qüestionari_def.pdf | 474 Kb |
Organisme promotor
Data alta al Registre
29-09-2016
Resum
La finalitat del projecte és obtenir una mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció a la salut mental ambulatòria, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores (centres de salut mental), regions sanitàries i el conjunt de Catalunya. També ha de permetre, quan sigui possible, comparar els resultats obtinguts amb les edicions anteriors realitzades, especialment la de l'any 2012.
Objectius
La finalitat del projecte és obtenir una mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció a la salut mental ambulatòria, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores (centres de salut mental), regions sanitàries i el conjunt de Catalunya. També ha de permetre, quan sigui possible, comparar els resultats obtinguts amb les edicions anteriors realitzades, especialment la de l'any 2012.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Servei Català de la Salut (CatSalut) i Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)