Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats -818.pdf | 1422 Kb | |
Microdades anonimitzades -818.sav | SAV | 546 Kb |
Fitxa tècnica -818.pdf | 315 Kb | |
Qüestionari -818.pdf | 862 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
13-04-2016
Resum
Mesurar la satisfacció dels assegurats del CatSalut amb l'atenció i els serveis de la línia d'atenció hospitalària.
Objectius
Mesurar la satisfacció dels assegurats del CatSalut amb l'atenció i els serveis de la línia d'atenció hospitalària.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Cal afegir Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)