Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-360.pdf | 324 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
27-07-2006
Resum
Identificació dels trets polítics que caracteritzen les audiències de cada cadena de televisió, emissora de ràdio i diari mitjançant l'elaboració de perfils tenint en compte un seguit d'actituds, valors polítics bàsics i factors de comportament electoral.
Objectius
- Conèixer el consum d'informatius televisius, radiofònics i de premsa que fan els votants de cadascun dels partits catalans.
- Explorar els hàbits mediàtics que tenen els votants fidels dels diversos partits per contrastar-los amb els dels que ja no tornarien a votar les mateixes opcions polítiques.
- Analitzar el consum d'informatius dels enquestats segons el seu nivell de proximitat als partits. Així es poden establir el perfil del nucli més proper al partit i posar-lo en relació amb el de l'anyella de ciutadans simplement propers.
- Analitzar els perfils polítics de l'audiència dels informatius televisius i radiofònics, i de la premsa escrita.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Periodicitat
Observacions
Dades extretes dels dos Baròmetres d'Opinió Política elaborats pel CEO el 2005, el de juny (RPEO 293) i el de novembre (RPEO 304)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)