Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Freqüències i taules estadístiques -736.pdf | 1793 Kb | |
Informe de resultats -736.pdf | 2447 Kb | |
Fitxa tècnica -736.pdf | 319 Kb | |
Qüestionari català -736.pdf | 205 Kb | |
Qestionari castellà -736.pdf | 208 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
31-01-2014
Resum
Avaluació del grau de satisfacció de les persones usuàries del telèfon 012, d'atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i analitzar l'evolució dels resultats en relació a consultes anteriors.
Objectius
Avaluar el grau de satisfacció de les persones usuàries del telèfon 012, d'atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i analitzar l'evolució dels resultats en relació a consultes anteriors.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Block de Ideas S.L.
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)