Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules estadístiques -727.pdf | 9267 Kb | |
Informe de resultats -727.pdf | 5954 Kb | |
Fitxa tècnica -727.pdf | 361 Kb | |
Guió grups de discussió -727.pdf | 595 Kb | |
Qüestionari -727.pdf | 588 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-07-2013
Resum
Impacte de la campanya publicitària en la societat catalana, mesurant la seva eficàcia i el seu funcionament. Avaluació del missatge en funció del mitjà i versió concreta, amb l'objectiu de disposar d'un retorn de la campanya que permeti valorar el què s'ha portat a terme i optimitzar l'estratègia per a futures campanyes.
Objectius
Conèixer l'imapcte de la campanya publicitària en la societat catalana.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut DYM SA
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)