Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Avaluació de la satisfacció de les persones usuàries del canal telefònic 012. 2012 - REO 718

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana i Difusió

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana i Difusió

Data alta al Registre
15-04-2013

Resum
Avaluació del grau de satisfacció de les persones usuàries del canal telefònic 012

Objectius
Avaluar el grau de satisfacció de les persones usuàries del telèfon 012, d'atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut i analitzar l'evolució dels resultats en relació als estudis d'anys anteriors.

Classificadors

Descriptor

  • SECTOR PÚBLIC

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Block de Ideas SL

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74