Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats -713.pdf | 4658 Kb | |
Microdades anonimitzada -713.sav | SAVEME | 4507 Kb |
Fitxa tècnica -713.pdf | 320 Kb | |
Qüestionari -713.pdf | 1866 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
05-03-2013
Resum
Mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció primària, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores (CAP) i el conjunt de Catalunya.
Objectius
Obtenir una mesura del grau de satisfacció dels assegurats del CatSalut, concretament dels usuaris dels serveis de la línia d'atenció primària, amb la intenció de poder fer comparació entre unitats proveïdores (CAP) i el conjunt de Catalunya. També ha de permetre, quan sigui possible, comparar els resultats obtinguts amb els de les edicions realitzades l'any 2009, 2006 i 2003.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)