Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Encreuaments -673.pdf | 912 Kb | |
Informe de resultats -673.pdf | 1838 Kb | |
Freqüències -673.pdf | 560 Kb | |
Fitxa tècnica -673.pdf | 203 Kb | |
Qüestionari_català -673.pdf | 165 Kb | |
Qüestionari_castellà -673.pdf | 165 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
07-02-2012
Resum
Avaluació del grau de satisfacció de les persones usuàries del canal telefònic 012 en relació a diferents aspectes com l'atenció rebuda o el servei prestat i a la vegada detecció de les seves necessitats.
Objectius
Avaluar el grau de satisfacció de les persones usuàries del canal telefònic 012 en relació a diferents aspectes com l'atenció rebuda o el servei prestat i a la vegada detectar les seves necessitats.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Block de Ideas, S.L.
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)