Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Avaluació de la satisfacció de les persones usuàries del canal telefònic 012. 2011 - REO 673

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana i Difusió

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana i Difusió

Data alta al Registre
07-02-2012

Resum
Avaluació del grau de satisfacció de les persones usuàries del canal telefònic 012 en relació a diferents aspectes com l'atenció rebuda o el servei prestat i a la vegada detecció de les seves necessitats.

Objectius
Avaluar el grau de satisfacció de les persones usuàries del canal telefònic 012 en relació a diferents aspectes com l'atenció rebuda o el servei prestat i a la vegada detectar les seves necessitats.

Classificadors

Descriptor

  • SECTOR PÚBLIC

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Espanya

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Block de Ideas, S.L.

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74