Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Els usuaris del 012. Satisfacció amb el servei per a 2005 - REO 347

Document Format Grandària
Informe-347.pdf PDF 935 Kb
Qüestionari -347.pdf PDF 27 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana

Data alta al Registre
19-04-2006

Resum
Avaluació de la prestació dels servei telefònic per tal d'iniciar accions correctores, cas que es detectin serveis no conformes i a la vegada plantejar accions de millora contínua envers els resultats obtinguts.

Objectius
Avaluar el grau de satisfacció dels ciutadans que han trucat al telèfon 012, d'atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut.

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat

Periodicitat

  • anual

Publicació

  • Descripció física: Suport informàtic i suport paper

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut d'Estudis i Professions (DEP)

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74