Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe-347.pdf | 935 Kb | |
Qüestionari -347.pdf | 27 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
19-04-2006
Resum
Avaluació de la prestació dels servei telefònic per tal d'iniciar accions correctores, cas que es detectin serveis no conformes i a la vegada plantejar accions de millora contínua envers els resultats obtinguts.
Objectius
Avaluar el grau de satisfacció dels ciutadans que han trucat al telèfon 012, d'atenció ciutadana, sobre el servei que han rebut.
Classificadors
Descriptor
Periodicitat
Publicació
Descripció física: Suport informàtic i suport paper
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut d'Estudis i Professions (DEP)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)