Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Auditoria de qualitat dels serveis d'Atenció al públic de la Generalitat de Catalunya. 1999 - REO 320

Document Format Grandària
Informe de resultats_a-320.pdf PDF 4483 Kb
Informe de resultats_b-320.pdf PDF 3373 Kb
Qüestionari 320.pdf PDF 87 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Avaluació i Estudis

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Avaluació i Estudis

Data alta al Registre
16-01-2006

Resum
L' estudi recull els seguents aspectes: condicions d'accés al servei, facilitat d'accés, tracte rebut, eficiència i eficàcia del servei, imatge, dificultats amb les que es troben els usuaris, valoració del servei per part dels usuaris.

Motivació
Conèixer el grau de qualitat que ofereixen els serveis d'atenció al públic que la Generalitat ofereix als ciutadans

Classificadors

Descriptor

  • CONSUM inclou publicitat
  • SECTOR PÚBLIC
  • SERVEIS SOCIALS

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Publicació

  • Descripció física: 1 volum 112 p i annex sense paginar, 1 volum 38 p i annex sense paginar i resultats 41 p amb annex sense paginar.

Observacions
Any 1999 Octubre Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut DYM SA

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74