Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Anàlisi de l'impacte sobre el consumidor de la campanya de promoció de les Denominacions d'Origen Protegides (DOPs) i les Indicacions Geogràfiques Protegides (IGPs). 2009 - REO 621

Document Format Grandària
Taules estadístiques -621.pdf PDF 1420 Kb
Fitxa tècnica -621.pdf PDF 351 Kb
Qüestionari -621.pdf PDF 142 Kb

Organisme promotor

  • Departament d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural (AAR) - Subdirecció general de qualitat agroalimentària

Organisme executor

  • Departament d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural (AAR) - Subdirecció general de qualitat agroalimentària

Data alta al Registre
20-12-2010

Resum
Avaluació de la notorietat i eficàcia de la campanya de comunicació, identificant l'eficiència en la valoració i intenció de compra de productes amb denominació d'origen i indicació geogràfica protegida.

Objectius
- Avaluar els punts forts i febles de la campanya actual amb la finalitat de potenciar-los o millorar-los de cara a properes accions de comunicació. - Avaluar la notorietat i eficàcia de la campanya de comunicació, identificant tanmateix l'eficiència en la valoració i intenció de compra de productes amb Denominació d'Origen i IGPs.

Classificadors

Descriptor

  • alimentació

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut Cerdà

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74