Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules estadístiques -621.pdf | 1420 Kb | |
Fitxa tècnica -621.pdf | 351 Kb | |
Qüestionari -621.pdf | 142 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
20-12-2010
Resum
Avaluació de la notorietat i eficàcia de la campanya de comunicació, identificant l'eficiència en la valoració i intenció de compra de productes amb denominació d'origen i indicació geogràfica protegida.
Objectius
- Avaluar els punts forts i febles de la campanya actual amb la finalitat de potenciar-los o millorar-los de cara a properes accions de comunicació.
- Avaluar la notorietat i eficàcia de la campanya de comunicació, identificant tanmateix l'eficiència en la valoració i intenció de compra de productes amb Denominació d'Origen i IGPs.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut Cerdà
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)