Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Taules estadístiques_horitzontals-296.pdf | 228 Kb | |
Taules estadístiques_verticals-296.pdf | 228 Kb | |
Fitxa Tècnica- 296.pdf | 40 Kb | |
Qüestionari-296.pdf | 266 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
27-07-2005
Resum
Informe sobre el coneixement espontani que la ciutadania de Catalunya té dels serveis d'informació i atenció, així com el mitjà, el motiu i la freqüència amb què es dirigeix a la Generalitat de Catalunya. També es recopilen els valors associats a cada mitjà: telèfon, internet o atenció presencial.
Motivació
Mesurar el coneixement, la relació, l'ús i la valoració dels ciutadans respecte als serveis d'atenció, tramitació i informació que s'ofereixen a Catalunya.
Objectius
1r. Coneixement espontani dels serveis d'informació i atenció.
2n. Mitjà, motiu i freqüència amb la què es dirigeix a la Generalitat.
3r. Valors associats a cada mitjà: telèfon, internet o atenció presencial.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Paginació: 132
Observacions
Mostra:800
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Han de ser Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP) i Institut DYM SA
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)