Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Els usuaris del 012: satisfacció amb el servei. 2009 - REO 584

Document Format Grandària
Percentatges horitzontals -584.pdf PDF 2761 Kb
Percentatges verticals -584.pdf PDF 2760 Kb
Valors absoluts -584.pdf PDF 2747 Kb
Informe -584.pdf PDF 3412 Kb
Fitxa tècnica -584.pdf PDF 64 Kb
Qüestionari -584.pdf PDF 209 Kb

Organisme promotor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana

Organisme executor

  • Departament de la Presidència (PRE) - Direcció General d'Atenció Ciutadana

Data alta al Registre
02-06-2010

Resum
Avaluació del grau de satisfacció de la ciutadania que ha trucat al telèfon 012 sobre el servei que han rebut.

Objectius
Obtenir els indicadors qualitatius referents al grau de satisfacció de la ciutadania que truca al telèfon 012 i analitzar l'evolució dels resultats, en relació a consultes anteriors, per tal de controlar la prestació del servei i identificar possibles accions de millora. A la vegada s'investiga el nivell d'utilització d'Internet i coneixement del portal gencat entre aquests usuaris.

Classificadors

Descriptor

  • SECTOR PÚBLIC

Finalitat

  • avaluació de serveis

Àmbit geogràfic

  • Catalunya

Periodicitat

  • anual

Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP)

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74