Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Percentatges horitzontals -584.pdf | 2761 Kb | |
Percentatges verticals -584.pdf | 2760 Kb | |
Valors absoluts -584.pdf | 2747 Kb | |
Informe -584.pdf | 3412 Kb | |
Fitxa tècnica -584.pdf | 64 Kb | |
Qüestionari -584.pdf | 209 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
02-06-2010
Resum
Avaluació del grau de satisfacció de la ciutadania que ha trucat al telèfon 012 sobre el servei que han rebut.
Objectius
Obtenir els indicadors qualitatius referents al grau de satisfacció de la ciutadania que truca al telèfon 012 i analitzar l'evolució dels resultats, en relació a consultes anteriors, per tal de controlar la prestació del servei i identificar possibles accions de millora. A la vegada s'investiga el nivell d'utilització d'Internet i coneixement del portal gencat entre aquests usuaris.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Periodicitat
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)