Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-269.pdf | 5438 Kb | |
Fitxa Tècnica-269.pdf | 219 Kb | |
Qüestionari-269.pdf | 208 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-10-2002
Resum
Avaluació dels següents serveis d'atenció al públic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya per comparar-los amb els resultats de l'avaluació de l'any 2000:<br/>-Oficina Comarcal d'Osona del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca<br/>-Oficina de preinscripció Universitària del Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació a Barcelona
Motivació
Potenciar la participació de les organitzacions d'usuaris i consumidors en l'avaluació dels serveis públics que presta l'Administració de la Generalitat, com a mitjà per millorar-los i oferir uns serveis públics amb nivells de qualitat adequats a les necessitats de la societat catalana.
Classificadors
Descriptor
Grup social
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 114 paginades, qüest. sense paginar, fitxa tècn. 3 p.
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)