Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-268.pdf | 11424 Kb | |
Fitxa Tècnica-268.pdf | 221 Kb | |
Qüestionari-268.pdf | 249 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-12-2001
Resum
Avaluació dels serveis d'atenció al públic de les següents oficines de l'Administració de la Generalitat de Catalunya:<br/>-Delegació Territorial d'Ensenyament a Barcelona (2ª avaluació)<br/>-Delegació Territorial d'Ensenyament a comarques (2ª avaluació)<br/>-Administració, Direcció i Gestió, SA (2ª avaluació)<br/>-Institut Català de l'Adopció i de l'Acolliment (2ª avaluació)<br/>-Turisme Juvenil de Catalunya, SA
Motivació
Potenciar la participació de les organitzacions d'usuaris i consumidors en l'avaluació dels serveis públics que presta l'administració de la Generalitat, com a mitjà per millorar-los i oferir uns serveis públics amb nivells de qualitat adequats a les necessitats de la societat catalana.
Classificadors
Descriptor
Grup social
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: 1 volum amb 111p paginades, annex sense paginar, comparativa 35 p i fitxa tèc. 3 p.
Observacions
S'avaluen la Delegació Territorial d'Ensenyament a Barcelona; la Delegació Territorial d'Ensenyament a comarques; Administració, Direcció i Gestió SA; Institut Català de l'Adopció i de l'Acolliment i el Turisme Juvenil de Catalunya.
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)