Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-568.pdf | 86 Kb | |
Fitxa tècnica -568.pdf | 145 Kb | |
Qüestionari -568.pdf | 65 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
29-04-2010
Resum
Satisfacció dels clients del servei de menjar a domicili, gestionat pel Consorci Sanitari Integral.
Objectius
- Estimar el grau de satisfacció dels residents de les residències del CSI en les diferents àrees assistencials i en les seves diferents dimensions.
- Incorporar l'opinió del client extern en la planificació estratègica mitjançant enquestes d'opinió de les àrees esmentades.
- Identificar accions de millores derivades de l'opinió del client extern.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)