Contingut principal Menu Pàgina inicial Mapa Web
Generalitat de Catalunya
www.gencat.cat

Centre d'Estudis d'Opinió

Els estudis d'opinió de la Generalitat de Catalunya al vostre abast

Informe de l'ISC 2001: línia Barcelona-Vallès: Índex de Satisfacció del client i línia Llobregat-Anoia: Índex de Satisfacció del client. Desembre 2001 - REO 248

Document Format Grandària
Informe de resultats-248.pdf PDF 8668 Kb
Qüestionari-248.pdf PDF 331 Kb

Organisme promotor

  • Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) (PTO) - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Organisme executor

  • Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP) (PTO) - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Data alta al Registre
01-12-2001

Resum
Conèixer l'índex de satisfacció del client, importància i satisfacció d'una sèrie d'aspectes del servei

Objectius
Conèixer la qualitat del servei des del punt de vista del client, i l'evolució en el temps de l'indicador.

Classificadors

Descriptor

  • INFRASTRUCTURES
  • transports

Grup social

  • usuaris

Finalitat

  • actituds i opinions (de la societat catalana)

Àmbit geogràfic

  • Àrea metropolitana (36 municipis)

Publicació

  • Descripció física: suport electrònic

Observacions
Pròrroga del contracte signat el 28 d'octubre de 1999 que es va adjudicar per concurs obert (concurs 48/99) Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser IPSOS ECO Consulting

Registre d'Estudis d'Opinió de la
Generalitat de Catalunya

Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo

UPCEO. Programa d'anàlisi de matrius de dades          Banc de dades del BOP
 

Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades 

evoluceo_web          Evolutius del BOP
 

Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)

Llicència Creative Commons
Pau Claris, 138, 4a planta - Barcelona / Telèfon: 93 496 05 74