Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-240.pdf | 3017 Kb | |
Qüestionari-240.pdf | 607 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
01-12-2001
Resum
Definició de les necessitats d'informació dels ciutadans que truquen al telèfon 012, de les expectatives que manifesten respecte a un servei d'informació telefònica i avaluació del grau de satisfacció amb el servei que finalment han rebut.
Motivació
Definició de les necessitats d¿informació dels ciutadans que truquen al telèfon 012, de les expectatives que manifesten respecte a un servei d¿informació telefònica i avaluació del grau de satisfacció amb el servei que finalment han rebut
Objectius
L'obtenció de la certificació de qualitat ISO 9001/2000 comporta la necessitat d'avaluar la satisfacció dels ciutadans per tal d'iniciar accions correctores, cas de detectar serveis no conformes, i de plantejar accions de millora envers els resultats obtinguts.
Classificadors
Descriptor
Grup social
Finalitat
Àmbit geogràfic
Publicació
Descripció física: suport electrònic
Observacions
Cost : 8.615,04 + 1.378,41IVA = 9.993,45 euros
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Institut d'Estudis i Professions (DEP)
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)