Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Document | Format | Grandària |
---|---|---|
Informe de resultats-522.pdf | 1461 Kb | |
Fitxa tècnica -522.pdf | 24 Kb | |
Qüestionari a -522.pdf | 32 Kb | |
Qüestionari b -522.pdf | 34 Kb |
Organisme promotor
Organisme executor
Data alta al Registre
22-09-2009
Resum
Valoració de la satisfacció dels clients (importància i satisfacció) dels diferents aspectes del servei.
Objectius
Indicador de la qualitat del servei. Conèixer la satisfacció i la importància dels aspectes del servei. Punts d'actuació.
Classificadors
Descriptor
Finalitat
Àmbit geogràfic
Periodicitat
Observacions
Executor canviat per a que es visualitzi bé a la web. Ha de ser Opinòmetre SL
Accedir Si no disposeu del certificat digital tramiteu-lo
Accedir Programa d'anàlisi de matrius de dades
Accedir Evolutius històrics del Baròmetre d'Opinió Política (BOP)